Ny runde oppdateringskurs elektro høsten 2021

Etter stor pågang på tidligere kurs har fagforeninga satt opp nytt oppdateringskurs elektro høsten 2021. Oppstart er 29. september. Søknadsfrist 7. september.

Fagforeninga har de siste 10 årene satt opp ett årlig oppdateringskurs for elektro. Kurset blir gjennomført på Malvik VGS av fagskolelærerne der.

Kurset er gratis for bedrift og medlemmer, så lenge man har tariffavtalen LOK. Kurset finansieres av utdanningsfondet ELBUS.

Kurset er på dagtid fra kl 08.00-15.30. Det går over til sammen 14 dager, spredt ut over 3-dagers samlinger. EL og IT dekker lønn for dagene man deltar på kurset. Har man lang reisevei og ønsker overnatting, dekker EL og IT dette også.

Faget vårt er i stadig utvikling, og det er viktig å holde seg oppdatert. Og det er nettopp dette kurset bidrar til. Og så får man muligheten til å diskutere faget på tvers av bedriftsgrensene. Flere tidligere deltagere melder at det blir lettere å ha med seg lærlinger etter å ha deltatt på kurset, når de selv er mer oppdatert på teorien.

Klikk her for mer info om kurset og hvordan man søker om plass.