Bra akkordjobb i Levanger

Akkordarbeid lønner seg. Prosjektet på Magneten i Levanger ga ei timelønn på rundt 360 kr. Det ga et bra etterskudd til montørene og lærlingene som deltok.

Prosjektet ble utført av Caverion Nord-Trøndelag. Dette var en jobb med både rehab og nybygg. Jobben varte i 2359 timer. Tilbygget inneholdt kontorer, en Elkjøp-butikk og varemottak. Caverion hadde også brann og nødlys på nydelen. Det ble også bygd en skinnepakke på 2500A som gikk fra trafo og 70 m bort til en ny hovedtavle.

Bas John Olav Sørmo

I følge bas John Olav Sørmo var jobben i utgangspunktet bra planlagt. Det kom en del tilleggsarbeid som ble planlagt på byggeplassen. Med et godt samarbeid og god tone med prosjektleder, ble ikke dette noe problem. I tillegg fikk de et meget godt samarbeid med de andre fagene på prosjektet, noe som får produktiviteten til å flyte bra.

Akkordlaget på prosjektet retter en stor takk til fagforeninga v/Endre Klokkervold for all hjelpen med opplæring og oppfølging av akkordregning.

De med flest timer på prosjektet kan nyte et etterskudd på rundt 100 000 kr på neste lønn. Det kommer godt med på ferien.