Ny milepæl for fagforeninga

Elektroarbeidernes fagforening Trøndelag er opptatt av en seriøs og bra elektrobransje i Trøndelag. Et viktig mål da er å nå ut til flest mulig med informasjon om hva vi driver med og hva som rører seg i bransjen. Da er det stor stas at fagforeninga passerte 1000 likerklikk på vår Facebookside.

De valgte representantene og ansatte i fagforeninga jobber mye med utadrettet arbeid mot elektrobransjen i Trøndelag. Både med å følge opp medlemmer og tillitsvalgte i medlemsbedriftene, samt organisere nye. I tillegg jobbes det mye med å avdekke og få stoppet den useriøse delen av bransjen. Dette er et kontinuerlig arbeid som må gjøres.

Det er en stor fordel for fagforeninga å bruke sosiale medier for å spre informasjon ut til omverden. Vi får også inn mange gode tips fra engasjerte medlemmer om forskjellige saker. Disse følges opp. Hittil i 2017 har vi sendt inn 3 tips til Arbeidstilsynet og hele 13 tips til DLE (Det lokale EL-tilsynet).

Vi håper medlemmene fortsetter å følge med hva som skjer rundt seg i bransjen og sender oss tips hvis det ser noe som bør følges opp.

Lik siden vår på Facebook for å følge med på aktiviteten: https://www.facebook.com/EFT1901/

Er du medlem i fagforeninga, så bli gjerne medlem av fagforeningas lukkede gruppe på Facebook: https://www.facebook.com/groups/eft1901/

Følg oss på Instagram: https://www.instagram.com/fagforeninga/

Og på Snapchat: