EL og IT’s ungdomskurs- en suksess!

Fra fredag til søndag ble det årlige ungdomskurset i regi av LO Trøndelag avholdt, men denne gangen med en liten vri. EL og IT Trøndelag sitt ungdomsutvalg utvidet helgekurset med èn dag.

Dette ga mulighet for at Trøndersk EL og IT ungdom kunne bli ekstra godt skolert allerede fra torsdag.

Disse fire dagene ble brukt til å lære mer om lov og avtaleverk, forstå hvordan organisasjonen fungerer, viktigheten av godt klubbarbeid og årsmøtetrening, for å nevne noe. Men kanskje viktigst av alt fikk man utvekslet erfaringer og bli kjent med andre ungdommer i eget og andre forbund. Kurset hadde hele 25 deltagere hvorav 18 kom fra elektroarbeidenes fagforening! Det er ingen tvil i at det gror godt i Trøndelag, noe som lover veldig godt for framtida fagforeninga og EL og IT Forbundet!